איך להיפטר מחולדות?

הכירו את האויב:

חולדות אוהבות אוכל זהה כזה של האדם, מלבד אגוזים וזרעים הן אוכלות גם את פסולת המזון של האדם ואפילו בשר, לעיתים מרוב שהן רעבות תמצאו את החולדות בתוך חבילת אוכל. החולדות יכולות להופיע במחסן הבית, במזווה ובמקום קריר אחר בבית. החולדות ידועות בהישרדות בלתי תאומן, הן יכולות לחיות בקור של עד מינוס 30 Ricoh Company Ltd.מעלות, למצוא את היציאה במבוך בשל האינטליגנציה הגבוהה שלהן ואפילו להבין אם חברותיהן מתו ולקשר זאת למאכל נגוע ברעל.

חוץ מאנטרקטיקה, כל היבשות סובלות מהן כי הן חיות בכל מקום ובכל תנאי, אך בעיקר הן חיות במקומות עירוניים בו האדם מתגורר. בארץ ישנם שני מינים של חולדות- חולדה שחורה וחולדה חומה.

החולדות ידועות כמעבירות מחלות לבני האדם ולכן הן מפחידות המונים על אף הפרצוף החמוד שלהן הן יכולות להיות מזיקות מאד.

דרכים להיפטר מחולדות:

רעל עכברים אולי קוטל את העכברושים הטוב ביותר אך יחד עם זאת הדבר רעיל ומסוכן ביותר גם לבני האדם וגם לחיות הבית, מלבד זאת מי רוצה להיתקל בגופה של חולדה באמצע הבית? וגם הריח לא הדבר שהייתם רוצים להריח בחיים.

אז מה כן ניתן לעשות?

rat 2סגרו ואטמו היטב את כל המזון הנמצא במחסן, במזווה או כל שקית של מזון פתוח, שמרו על הניקיון באזורים אלו וכך תצמצמו כמה שיותר את המפגש בניכם לבין החולדות.

מלכודת עם פיתיון בתוכה, החולדה תריח את הפיתיון ותרוץ היישר אל תוך המלכודת. לחם טבול בשמן יעשה את העבודה, אך בעיקר ריח של בוטנים יעורר את החושים אצל החולדות לאוץ אל המלכודת, חמאת בוטנים מבוטנים אמיתיים היא בעלת הריח העשיר ביותר והנחוצה ביותר למטרה זו. ישנן כמה סוגי מלכודות של חולדות,מלכודת חשמלית, מלכודת גז, מלכודת קפיץ, מלכודת חיות ומלכודת דבק. חלקן הוא מוות בייסורים וחלקת רק מאכלסת את החולדה עד לשחרורה, הריח והגופה ל החולדה זה דבר לא נעים ביותר.

חולדות לרוב חוזרות אל הבית גם אם סילקתם אותן. אטמו את כל החריצים והחורים בקירות הבית, בעליית הגג ובמרתפים.

אמצו חתול, גם אם לא בפנים הבית, אלה בחצר, לא סתם אומרים שחתולים מבריחים עכברים הדבר אמיתי ועוזר.

הדברה אלקטרונית- זוהי הדברה בעזרת גלי תדר המרחיקים את החולדות אך אינם מפריעים לבני האדם, כיוון שהאדם אינו שומע את התדרים הללו- זוכרים את הסיפור של אמיל והעכברים?

 

1 Comment

  • אילנה צור אפריל 5, 2015 הגב

    מחפשת מדביר מוסמך כדי להיפטר ממכת חולדות בבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *